دلت گرفته، تازه شدی مثل من

دلت گرفته، تازه شدی مثل من
اومدم رو موهات دست بکشم رفت عکس بعد
میگن بارون رساناست ای کاش بارون بگیره
من آلزایمرم بگیرم تو رو یادم نمیره❤
تو یه شب بخیر گفتی، یه عمره بیدارم
سیگار تو جعبه کمکای اولیه می زارم
باهر صدایی جفت چشامو به در می دوزم
تو یه جور بریدی که من نتونم بدوزم
گفتی نمیخامش فقط میخوام تیغش بزنم
کیو؟؟! منی که با تیغ واست خودمو می زنم
قسم خوردم واسه بی مراما اشک نریزم وگرنه این بغض لعنتی کرده بد مریضم
دیدگاه ها (۱)

کامنت لطفا

وااالا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط