سلام صب بخير

سلام صب بخير

تعدادی استاد دانشگاه رو دعوت کردن به فرودگاه و اونا رو توی یک هواپیما
نشوندن و وقتی درهای هواپیما رو بستن از بلندگو بهشون اعلام کردن که:
این هواپیما ساخت دانشجوهای شما ست .
وقتی اساتید محترم این خبرو شنیدن همه از دم اقدام به فرار کردن!
همه رفتن به سمت در خروجی جز یه استاد که خیلی ریلکس نشسته بود ..!
پرسیدن : چرا نشستی؟ نگو که نمی ترسی!!
استاد با خونسردی گفت :
اگه این هواپیما ساخت دانشجوهای منه .. عمرا پرواز بکنه ..
تـــــــــــــــــازه اگـــه روشن بشه..
دیدگاه ها (۷)

عكس دوس دخملمجطوله

ﺳﮕﻤﻮ ﺑﻐﻞ ﮐﺮﺩﻡﺑﺎﻫﺎﺵ ﻋﮑﺲ ﮔﺮﻓﺘﻢ !ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ !!!...دختره ﺯﯾﺮﺵ...

جواب بديد،،،،،

به دختر خاله سه ساله ام میگم چرا کیک منو خوردی ؟........میگه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط