اگه تو اعتکاف امسال نیستی...اگه نمی تونی سه روز فقط باسه
اگه تو اعتکاف امسال نیستی...اگه نمی تونی سه روز فقط باسه خدا تو خونه خدا باشی...
می تونیم همون کاری که می خواستی تو اعتکاف بکنی حتی کم ، تو خونه تو محل کار انجام بدی. .
مثل اعتکاف نمی شه اما حداقل به خدا گفتی منم می تونم مهمونت باشم ، نه تو خونت ، بلکه تو جایی که تو برام قرار دادی.
می تونیم همون کاری که می خواستی تو اعتکاف بکنی حتی کم ، تو خونه تو محل کار انجام بدی. .
مثل اعتکاف نمی شه اما حداقل به خدا گفتی منم می تونم مهمونت باشم ، نه تو خونت ، بلکه تو جایی که تو برام قرار دادی.
- ۲.۶k
- ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط