یه حسی دائما میگفت
یه حسی دائما میگفت
تو داری میری از دستم
چه کم طاقت شدم اونروز
همش چشمامو میبستم
🌸 🌸
تو داری میری از دستم
چه کم طاقت شدم اونروز
همش چشمامو میبستم
🌸 🌸
- ۵۰۲
- ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط