ممنون ازدوستان مجازی که بیشتروقتایی که حالم بدبود کنارم‌

ممنون ازدوستان مجازی که بیشتروقتایی که حالم بدبود کنارم‌ موندن .‌
دیدگاه ها (۵)

مثلِ موهای فِرَت در زیر باران بهارآه... می بینی؟ گره خورده س...

#لیسک #حلزون

#سیرابی

اینا چیه؟

سسسسسسسلللللللللللللااااااااااااامممممممممممم

تنها فردی که وقتی واقعا حالم بد بود کنارم بود ❤️‍🩹❤️‍🩹

ممنون 🌸✨🎀خوش حالم کردی🙂🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط