اینجوریا بود ک ی عقاب همیشه تنهاست😂

اینجوریا بود ک ی عقاب همیشه تنهاست😂
دیدگاه ها (۱)

مال ما که پره ؟!😐 فغت 😉 نَ 😂 فقت 😃 ب...

فغت 😉 نَ 😂 فقت 😃 برای خندع😃 ...

؟

بگین بینم 😾 😹

ولی اون همیشه تنهاست🥹❤️‍🩹

عموتون خیلی تنهاست...ی مشتی بیاد باهم رفیق شیم (دختر باشه).....

-درسته که entpهستی ولی دلیل نمیشه که همیشه ی خدا بحث ک-::همچ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط