س مثل چی ؟

س مثل چی ؟
مثلا س مثل سیب
یا س مثل سال نو
..
شما با (س) چی دوست دارین بگین؟
دیدگاه ها (۳۰)

واقعا دوست داشتی چی کاره بشی؟!من خودم دلم می خواست دکتر بشم....

الف نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار

و در این صحنه بود که آقا کریم، اسطوره فوتبال ایتالیا یعنی گت...

این دو تا رو یادتونه...؟!

هر چی دوست دارین توی کامنتا بهش بگین

دوست دارین درمورد چی بزارم تو پی وی بگین

لورن 🛐بچه ها بگین از چی فعالیت کنم چی دوست دارین؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط