-اهم...اوضاع نتم یکم درست شده میتونم یکم پست بزارم

-اهم...اوضاع نتم یکم درست شده میتونم یکم پست بزارم
*میدونم این پستایی که میزارم واسه چن وقت پیشه ولی اونموقع نت بد بود نمیتونستم بزارم*
دیدگاه ها (۹)

*-هه هه...مستر کیم تهیونگ..قصد داشته مارو بکشه!*

*-با همین عکسم جون دادم من....*

*پوسترهای تازه منتشر شده از Are you sure*بهبه بهبه-از اخرین ...

*-جئون و حسادت؟ اصلا و ابدا!!*

ممد افشار باشه ؟😉🫠

نایون توایس

سلام خوشگلا ببخشید اگه یهو بعد یک هفته پست میزارم و یهو میرم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط