باور کنین ادم باادبیم ولی معذرت حق بود

باور کنین ادم باادبیم ولی معذرت حق بود
دیدگاه ها (۱)

نمیشه یبار معذرت خواهی از اکو جونم کنم تروخدا

دیگه باور کنین😁

نمیخواستم اینو بذارم 😂 باور کنین فرانسوی نیستم🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط