محاکمه چرا؟! مگه مهد دموکراسی نیست؟

محاکمه چرا؟! مگه مهد دموکراسی نیست؟
مگه آزادی بیان نیست؟!
نظرشون رو گفتن دیگه
دیدگاه ها (۰)

بعضی از مردم کانادا حتی قادر به خرید یک دونه پرتقال هم نیستن...

خاطره مادر شهید پاشاپور از قطع شدن دست و سر فرزندشمادر شهید ...

تو همچنان زیباترین دختر جهانی👌انت اجمل فتاة في العالم

ربع پهلوی سه ساله از خارج: شب وقتی تموم میشه روز میاد

نمیدونم اون که داره پارازیت میندازه کیه!!

آزادی

ترور

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط