درسته دیر گذاشتم ولی خیلییییییی خوشحالمممممم

درسته دیر گذاشتم ولی خیلییییییی خوشحالمممممم
دیدگاه ها (۸)

سلامممم

خوب بچه ببین ایشون خیلی درست میگن لطفا کامنت نزارین اون موقع...

بچه ها گزارش کننین منم کردم اسم پیجش داخل اون یکی پستم هست

یه خورده دیر گذاشتم ببخشید

بالاخره صدتایییییی

ببخشید دیر گذاشتم چون امتحان دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط