من خودم مثل روان شناسا صحبت میکنم مثل روانیا عمل میکنم😂🕸

من خودم مثل روان شناسا صحبت میکنم مثل روانیا عمل میکنم😂🕸
دیدگاه ها (۳)

انابِل تَرسناک نَبود تَنها بود:)

سلامتی پنگوئن با نیم وجب قد لاتی راه میره 🤣🤣🤣

-همین که حالم خوشه؛ برا خیلیا فوشه . . .*)🤟😂

سُکوت شَب زیباس چون فوضولا خآبن😂🎀

خیلی جالبه با اینکه خودم سناریو مینویسم بازم سناریو های دیگر...

آمارا بره بالا، و حمایتا رمان که خودم مینویسمو بارگزاری میکن...

سلامت روان خودم VSراهنمایی هام به بقیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط