دوست دارم بتونم شیفت کنم بعد بخوام برم هاگوارتز و این صحن

دوست دارم بتونم شیفت کنم بعد بخوام برم هاگوارتز و این صحنه رو ببینم ))))))
این آرزوی نصف پاترهداس****
دیدگاه ها (۱۲)

هی میخوام سناریو بزارم ولی میترسم گند بزنم)))

رمانم که اصلا ))))چون چیزایی که تو ذهنمه...))))

همین الان که این صحنه رو دیدم گریم گرفت.ولی جدا از شوخی هری ...

مطمئنم چیزی به این حقی ندیدممممم...

فکر کنم بخوام برای تابستون این انیمه رو ببینم

جوری که دوست دارم همیشه این صحنه رو ببینم ولی ۹۹ درصد اوقات ...

دوست دارم برم چین و از نزدیک نئوهو رو ببینم ❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط