وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشد
وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشد
بیشتر تنهاست!
چون نمی تواند به هیچکس
جز همان آدم بگوید
که چه احساسی دارد...
بیشتر تنهاست!
چون نمی تواند به هیچکس
جز همان آدم بگوید
که چه احساسی دارد...
- ۱.۷k
- ۰۸ مهر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط