اگه میوه بودم:گوجه سبز*____*

اگه میوه بودم:گوجه سبز*____*
اگه رنگ بودم:آبی آسمانی
اگه فصل بودم:پاییز
اگه اسم بودم:اسم خودم به این قشنگی
اگه شهر بودم:مادرید
اگه کشور بودم:پرتقال*____*
اگه یه روز بودم روز قهر مانی رئال:))))))
اگه یه خواننده بودم: لیتو ژوووووون
اگه یه آهنگ بودم:خواب از لیتو
اگه یه بازیگر بودم:پوریا پور سرخ
اگه یه ساز بودم:گیتار
اگه یه حیوون بودم:خرگوش
اگه یه درس بودم:ورزش
اگه یه روز خواستم کسیو دعوت کنم:هر کی دوست داشت
دیدگاه ها (۱۴)

امشب پرتقال بازی دارهبه امید درخشش سلطان

پرتقال۱-۱ ایسلندگل پرتقال هم نانی به ثمر رسوند

رونالدو بعد دیدن این کامنت دارفانی را وداع گفت

هر کی کامنت نزاره یه چیزی هست خخخخ‍خودم عرفان:نافرع

قلعه بینهایت *از دید جکس *«چشمام باز کردم و توی جای عجیب بود...

ㅤ ﹙🌑﹚  𝖡𝖾𝗍𝗐𖫱݁𝖾𝖾𝗇𑪕 𝓛𝗂ּ𝗀ֹ𝗁𝗍  𝁦  𝖣𝖺𑪍𝗋᮫𝗄  𝂑📞:: هـآلو،چـطورید کـو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط