دُختری که ...

دُختری که ...
عاشق میشه....
خیلی بی دفاع میشه.....
اذیتش نکن....
[مرد باش]
دیدگاه ها (۱)

[بـی تـُو فـردایی نـیـس]

Mє + U ↝ MєU :)

[دِل نـبَند بِه هـرعـَنـی]

می خواهی قضاوتَم کنیـ ؟کفش هایم را بپوشـراهم را قدم بزنـدرده...

اگه یه مرد پیدا شد باهاش باش نه یه پسر فرق اینا خیلی زیاده ی...

اذیتش خیلی خفنه!!

❤️ مگه میشه عاشق این مرد نشد ؟😭😭😭😭#ذبح_عظیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط