با مسی در نیفت!
با مسی در نیفت!
سلام :) دو روز نبودم عکسا رو هم فردا میذارم ، این عکسم که حقش بود مرتیکه روانی، یه سری میگن به خانواده مسی توهین کرده لیو هم که رو خانواده حساس یه کله زدن بعد گردنو گرفت ، حالا راسته یا نه رو نمیدونم ولی هرچی بود حقشه مرتیکه ، کلا نباید با مسی درافتاد (∩_∩)
شب خوش
سلام :) دو روز نبودم عکسا رو هم فردا میذارم ، این عکسم که حقش بود مرتیکه روانی، یه سری میگن به خانواده مسی توهین کرده لیو هم که رو خانواده حساس یه کله زدن بعد گردنو گرفت ، حالا راسته یا نه رو نمیدونم ولی هرچی بود حقشه مرتیکه ، کلا نباید با مسی درافتاد (∩_∩)
شب خوش
- ۳۲۰
- ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط