همه بگن ببینیم پرچم کدوم ماه بالاس

همه بگن ببینیم پرچم کدوم ماه بالاس
خودم شهریورم آخی خجالتی البته من اصلا خجالتی نیستم
دیدگاه ها (۶۷)

بیاین کل کل پرچم کدوم بالاس?دختر یاپسر؟

بگید ایشالله

برف قشنگ در تبریز

؟؟؟؟؟

متولد چه ماهی هستی؟گوشی ماه تولدتون چیه؟تو کامنتا بگین خودم ...

متولد چه ماهی هستی؟میوه ماه تولدت چیه؟تو کامنتا بگومن خودم ش...

کدوم ماه بودی؟ خودم آبان ♥️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط