چرا همه تون میگید آکاری بهتر از توهه؟ 🥺💔

چرا همه تون میگید آکاری بهتر از توهه؟ 🥺💔
دیدگاه ها (۴)

آبجی جونی ( آوینا ) تو هستی درسته ؟ 💖

💖💖💖💖💖💖💖💖💖آوینا تویی درسته ؟ پر شده از گلب

نمی‌خوام برم 🥺💢

هاپو بیا منو بخورهیچکی دوسم نداره 😂

اکاری یادم داد درستش کنمممممماکاری مرسییییییی🤗

حس میکنم اکاری هست

اکاری :عجب عمویی دارم من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط