کامنت لطفا😉

کامنت لطفا😉
دیدگاه ها (۱۶)

دوست خوب مثِ خطِ سِفیـــــده وسطِ جاده ستتکه تکه میشــــــه ...

به روی زندگی دو خط زرد می کشمو چشم عاشق تو را که گریه کرد می...

خودم خرداد😐 😒

..............فردا می بینمتون .. خخخخخ

اسم فیلم رو کی میدونه

چا وو مین

لطفا فالوو لایک کامنت بازنشر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط