بیایید راجع به سیاستهای اسام بگیم
بیایید راجع به سیاستهای اسام بگیم
ببینید اسام کلا به درخواستهای چنبکشی دقت نکرده و به عبارتی ایگنورشون کرده
درنتیجه چنبکشی اومدن شکایت کردن
از اونجایی که چنبکشی برنامههای سولو داشتن پس کمپانی فکر نمیکرد کار به اینجا برسه
الان اسام شوکه شده و ترسیده. چرا؟ چون سهامش داره میریزه
خب اسام در این مواقع چهکار میکنه؟ مظلومنمایی
میاد میگه ما خبر نداشتیم درحالی که واضحا چنبکشی ۷ بار درخواست بررسی دادن
خب برای مظلومنمایی چه کار میشه کرد؟ ۱. میاد میگه یه عامل خارجی زیر پای اکسو خوابیده و با وعدهی پول گولشون زده
۲. میاد کامبکی که اصلا تاریخ مشخصی نداشت رو عقب میندازه و احساس تاسف میکنه تا سولواستنهای بقیهی اعضا بیان بر علیه چنبکشی
این درحالیه که بقیه سولواستنها دارن میگن کاش بایس ما هم شکایت کنه😂😂
خب حالا بیایید راجع به سیاست و این حرکت نمادین اکسو هم بگیم
ببینید شروع عصبانیت اکسو کجا بود؟
رفتن سومان از کمپانی و بههم ریختن اوضاع کمپانی. منظورم این نیست که طرفدار سومان بودن. صرفا از شرایط داغون خسته شدن.
مورد بعدی اعزام بیموقع کای و عدم مدیریت اسام بود که خیلی راحت میتونست اوضاع رو جمع کنه و نکرد
مورد سوم هم همین درخواستهای بیجواب چنبکشی بود
پس اکسو چهکار کرد؟ دقت کنید این شکایت صرفا شکایت چنبکشی نیست و انگار از طرف همهشونه و مطمئنا درآینده بقیهشون هم یه حرکتی میزنن مخصوصا که سهون صبح پیام مشکوک داد!!!
خب برگردیم به سوال اینکه اکسو چی کار کرد؟ اومد با استفاده از چنبکشی که دوتا مارکت ژاپن و کره رو به خوبی هندل میکنه جلو انداخت. بکهیون پولسازترین آیدل اسامه پس قطعا شکایتش خیلی سنگین تموم میشه
اکسو راه سختی رو انتخاب کرده اما قطعا براش فکر کرده و برنامه ریخته. باید صبر کرد و دید
ببینید اسام کلا به درخواستهای چنبکشی دقت نکرده و به عبارتی ایگنورشون کرده
درنتیجه چنبکشی اومدن شکایت کردن
از اونجایی که چنبکشی برنامههای سولو داشتن پس کمپانی فکر نمیکرد کار به اینجا برسه
الان اسام شوکه شده و ترسیده. چرا؟ چون سهامش داره میریزه
خب اسام در این مواقع چهکار میکنه؟ مظلومنمایی
میاد میگه ما خبر نداشتیم درحالی که واضحا چنبکشی ۷ بار درخواست بررسی دادن
خب برای مظلومنمایی چه کار میشه کرد؟ ۱. میاد میگه یه عامل خارجی زیر پای اکسو خوابیده و با وعدهی پول گولشون زده
۲. میاد کامبکی که اصلا تاریخ مشخصی نداشت رو عقب میندازه و احساس تاسف میکنه تا سولواستنهای بقیهی اعضا بیان بر علیه چنبکشی
این درحالیه که بقیه سولواستنها دارن میگن کاش بایس ما هم شکایت کنه😂😂
خب حالا بیایید راجع به سیاست و این حرکت نمادین اکسو هم بگیم
ببینید شروع عصبانیت اکسو کجا بود؟
رفتن سومان از کمپانی و بههم ریختن اوضاع کمپانی. منظورم این نیست که طرفدار سومان بودن. صرفا از شرایط داغون خسته شدن.
مورد بعدی اعزام بیموقع کای و عدم مدیریت اسام بود که خیلی راحت میتونست اوضاع رو جمع کنه و نکرد
مورد سوم هم همین درخواستهای بیجواب چنبکشی بود
پس اکسو چهکار کرد؟ دقت کنید این شکایت صرفا شکایت چنبکشی نیست و انگار از طرف همهشونه و مطمئنا درآینده بقیهشون هم یه حرکتی میزنن مخصوصا که سهون صبح پیام مشکوک داد!!!
خب برگردیم به سوال اینکه اکسو چی کار کرد؟ اومد با استفاده از چنبکشی که دوتا مارکت ژاپن و کره رو به خوبی هندل میکنه جلو انداخت. بکهیون پولسازترین آیدل اسامه پس قطعا شکایتش خیلی سنگین تموم میشه
اکسو راه سختی رو انتخاب کرده اما قطعا براش فکر کرده و برنامه ریخته. باید صبر کرد و دید
- ۲.۵k
- ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط