ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":
ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":
هعی بزارید بیو بدم😔🔪
اول از همه ریل نیمم زینبه (میدونم بهم نمیاد) ولی خب از بچه گی همه یجورایی زی زی صدام میکردن تو مدرسه کلاس و خونه فرقی نمیکنه من در کل زی زیم👍😃
و خب یه چند روزه که ۱۳ سالم شده . گیلیلییییی.
قدمم ۱۶۵ و ۴۶یا ۴۷ وزنمه😃
تولدمه که میدونید ۲۶ مهرم🤏
اصفهان زندگی میکنم و اصالتا هم اصفهانیم ولی لهجه ندارم😔درمورد تهرانم با من صحبت نکنید من هومه های اصفهان رو نمیشناسم👍
عاشق سفر رفتنم ، فوتبال بازی کردن رو دوست ، رئالیم، عاشق رقصیدنم.
بازیکن موردعلاقم وینی جونیور ، رونالدو، علیرضا جهان بخش هستن 🙃
یه هافبک و مهاجم عالی تو فوتبالممممم
با فوتبال زندکی کردم . غارسایی ها نزدیکم نیاینننن.
و اینکه بایرن مونیخ و منچستر سیتی هم دوست میدارم 🤏🎀
صدام از نظر خودم بدک نیست.ولی رپمو دوست دارم گ و دنسمم خیلی دوست میدارمممم.
از چهرم بدم میاد و یجورایی دوست دارم میکاپ کردن رو .
عضو گروه آیلیت و هانترماینم🥲
و رولای اصلیمم : گائول ، زویی و جین هستنننن
و همین دیگه
هعی بزارید بیو بدم😔🔪
اول از همه ریل نیمم زینبه (میدونم بهم نمیاد) ولی خب از بچه گی همه یجورایی زی زی صدام میکردن تو مدرسه کلاس و خونه فرقی نمیکنه من در کل زی زیم👍😃
و خب یه چند روزه که ۱۳ سالم شده . گیلیلییییی.
قدمم ۱۶۵ و ۴۶یا ۴۷ وزنمه😃
تولدمه که میدونید ۲۶ مهرم🤏
اصفهان زندگی میکنم و اصالتا هم اصفهانیم ولی لهجه ندارم😔درمورد تهرانم با من صحبت نکنید من هومه های اصفهان رو نمیشناسم👍
عاشق سفر رفتنم ، فوتبال بازی کردن رو دوست ، رئالیم، عاشق رقصیدنم.
بازیکن موردعلاقم وینی جونیور ، رونالدو، علیرضا جهان بخش هستن 🙃
یه هافبک و مهاجم عالی تو فوتبالممممم
با فوتبال زندکی کردم . غارسایی ها نزدیکم نیاینننن.
و اینکه بایرن مونیخ و منچستر سیتی هم دوست میدارم 🤏🎀
صدام از نظر خودم بدک نیست.ولی رپمو دوست دارم گ و دنسمم خیلی دوست میدارمممم.
از چهرم بدم میاد و یجورایی دوست دارم میکاپ کردن رو .
عضو گروه آیلیت و هانترماینم🥲
و رولای اصلیمم : گائول ، زویی و جین هستنننن
و همین دیگه
- ۴.۲k
- ۲۸ مهر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط