برای بابا بزرگم چای بردم گفت "مرسی"
برای بابا بزرگم چای بردم گفت "مرسی"
منم در جواب گفتم "بهش برسی"
اونم جواب داد اگه نرسیده بودم تو الان اینجا نبودی چاقال
با بابابزرگ ها شوخی نکنین😂 #طنز
منم در جواب گفتم "بهش برسی"
اونم جواب داد اگه نرسیده بودم تو الان اینجا نبودی چاقال
با بابابزرگ ها شوخی نکنین😂 #طنز
- ۲.۳k
- ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط