توبه کردم که دیگرعاشق چشمش نشوم

توبه کردم که دیگرعاشق چشمش نشوم
او اگرسرمه کند، نازکند، من چی کنم.!!؟😔
دیدگاه ها (۲)

#هر که خود داند و خدایِ دلش که چه دردیست در کجایِ دلش .!😔

زبانی که دارد سخن ناصواببه خاموشیش داد باید جواب #نظامی

" توبه کردم که دگر شعر نگویَم زِ فراق ،   این دلِ توبه شکن ،...

سریال ببر و گل رز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط