سیگاریا چقد بدبخت شدید که یه کلاغم داره سیگار میکشه:-)خخخ
سیگاریا چقد بدبخت شدید که یه کلاغم داره سیگار میکشه:-)خخخخ برو ترکش کن تا آبروت نرفته،جز سرطان و مرگ چیزی گیرت نمیاد خیالت تخته تخت،تا الان با سیگار ب کجا رسیدی؟؟؟؟به هیجا،چرا چرا صب کن به یجا رسیدی،به مرگ رسیدی،بوی دود سیگار = بوی مرگ
میخای باور کن میخای نکن،جونت سلامت هم وطن
میخای باور کن میخای نکن،جونت سلامت هم وطن
- ۱.۳k
- ۲۷ مهر ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط