Slm...

Slm...
bacheha ta hala shode b yki kheili bad shak konin????
man b nazdik tarin kesam shak daram....
chi ka konam?????
دیدگاه ها (۱۳)

vaghan in joOrie...

ماشین با منجاده اش با منصدای بلن ضبط و اهنگ های داریوش با من...

KhoOshgele...

Nazar?

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط