رفیق؟؟؟

رفیق؟؟؟
دیدگاه ها (۱)

اگه منطقمه چرت ،اگه سر صبحا من میزارم سر به سرت هی، اگه نمی ...

KOROSHبگو دوستات بیان 'فداسرت'باز بزار ،لبت باهاش هماهنگه پا...

دنیا...

تو همونی .... خخخخخ

اگه زمین خوردی بلندت میکنم..

دوست خوب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط