به نام نامی خدایی که ما انسانهارو افرید.

به نام نامی خدایی که ما انسانهارو افرید.
دیدگاه ها (۲)

یاهو

غروب کربلا

اب کربلا

جانم فدات عشقم؟بمیرم برات عشقم

نامی جون بخوادددددددامسال بخاطر ی بنده خدایی این سگ خوندم😂😂

حمایت کنید ارمیی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط