سلام قشنگ های من چطورین؟

سلام قشنگ های من چطورین؟
یه نظریه دارم
حمایت های فیک هام خیلی کمه اگه دوست ندارین بزارم بهم بگین دیگه ادامه ندم و پست های دیگه بزارم یا حمایت هارو لطفا زیاد کنید بخدا منم زحمت میکشم خب حمایت نمیکنید ادامه نمیدم خودمم خسته نمیکنم فعلا بای
دیدگاه ها (۰)

عکس پیج تغییر کرد گممون نکنید قشنگ ها

جنتلمن خرررر الاغ نیووبویویتیویت کثافتتتتتت

سلاممممممممممممممبچه ها یه خبر خوب مطمئنم همه خوشتون میاد اگ...

سلام به بیبی های خودم😘قراره یک فیک دیگه بزارم(اونم درخواستی)...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط