سلام قشنگ های من چطورین؟
سلام قشنگ های من چطورین؟
یه نظریه دارم
حمایت های فیک هام خیلی کمه اگه دوست ندارین بزارم بهم بگین دیگه ادامه ندم و پست های دیگه بزارم یا حمایت هارو لطفا زیاد کنید بخدا منم زحمت میکشم خب حمایت نمیکنید ادامه نمیدم خودمم خسته نمیکنم فعلا بای
یه نظریه دارم
حمایت های فیک هام خیلی کمه اگه دوست ندارین بزارم بهم بگین دیگه ادامه ندم و پست های دیگه بزارم یا حمایت هارو لطفا زیاد کنید بخدا منم زحمت میکشم خب حمایت نمیکنید ادامه نمیدم خودمم خسته نمیکنم فعلا بای
- ۲۵۳
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط