من ساعت ۴صبح درحالی که دارم فکر میکنم یوکاریوت و پروکاریو

من ساعت ۴صبح درحالی که دارم فکر میکنم یوکاریوت و پروکاریوت مال فصل چند علوم بود...
دیدگاه ها (۴۱)

چرا هیپوفیز شبیه پوفیوزه؟چرا من ساعت ۴صبح باید به همچین چیزی...

بهترین ۰۴:۲۶ دقیقه صبح زندگیم بود😂👌@2013_btsssss @z.z.jimmin

۰۳:۵۷چرا من خوابم نمیبرهههههه

بفرمایید ادیت جدید از غول توکیو :)

من در حال کشیدن این شیپ شاهکار و توضیح دادن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط