part³:Love is madness

part³:Love is madness
[ ویو ینا ]

امشب کمپانی برنامه تدارک دیده بود و منم زود تر از همیشه بیدار شدم و کارای لازم و انجام دادم و یه لباس گرفتم و پوشیدم
با بچه ها رفتیم که از طراح لباسمون لباسامونو بگیریم
منو سوجین توی یه ماشین بودیم و جینا و سو آ هم توی یه ماشین دیگه رسیدیم و وارد شدیم لباسامونو پروف کردیم و رفتیم آرایشگاه و برای هرکدوممون یه آرایش زیبا کردن و...
تا آماده بشیم شب شدو رفتیم

[ویو جونگکوک]

ما رفتیم لباسامونو پروف کردیمو یه گریم ملایم انجام دادیم و رفتیم
کمکم همه ی گروپ ها داشتن میومدن ما هم سرمون گرم صحبت بود

[ ویو ینا ]

رفتیم و بعد ما چندتا گروپ دیگه اومدن و آقای هان سوهو که صاحب کمپانی ما بود شروع به صحبت کردن کرد

بعد کمی حرف زدن گفت
سوهو: کمپانی تصمیم گرفته که گروه رد مانستر [گروه ینا] و گروه بی تی اس باهم دیگه همکاری داشته باشن
هممون تعجب کردیم خب اینکه ما دو تا رو انتخاب کرده آدیه چون ما بهترین گروه های کمپانی و البته کل کیپاپ بودیم اما اینکه برای همکاری یه گرل گروپ رو با یه بوی گروپ انتخاب کرده برام عجیبه
سوهو:فکر کنم همتون متعجب شدین ولی اگه داخل این همکاری موفق بشین کمپانی و گروپ ها .یشرفت خیلی زیادی میکنن
بعدش آقای هان از سالن خارج شدو گروه های دیگه به ما دوتا گروپ نگاه میکردن

[ویو جونگکوک]

داشتیم راجب حرف آقای هان صحبت میکردیم و برقیه داشتن به ما نگاه میکردن و صحبت میکردن
رفتم از از خدمه یه نوشیدنی بگیرم که....



خدایا چقدر من بدبختم فیکمو میخونن نه لایک میکنن نه هیچی هییی اولش عاشقانه نیست ولی بعدش عاشقانه میشه
دیدگاه ها (۰)

part²:Love is madness[ویو جونگ کوک] وقتمون آزاد بود برای هم...

part¹:Love is madness[ویو ینا]خواب بودم که با صدای سوجین کمک...

رمان عضو هشتم بی تی اس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط