شاعر میفرماید : اوه مای گاز 😍

شاعر میفرماید : اوه مای گاز 😍
دیدگاه ها (۵)

دو سال استهرجا می‌رومپنجره را با خودم می‌بَرَم.دو سال استدنی...

کسی آدرس شو نداره بریم به مامانیش تبریک بگیم ؟؟😆 #قهرمان😍

از همه ی کودکی ام درد ماندنیم وجب بچه ولگرد ماند#علیرضا_اذر

اوه مای گاددد

اوه مای هارتتتت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط