و درباره ی نصیحت بزرگ ترین اشتباه منم همین بود ولی نمیدو
و درباره ی نصیحت بزرگ ترین اشتباه منم همین بود ولی نمیدونم چرا بازم با اینکه میدونم اشتباهه به همه اعتماد دارم 🥲
و یا مامانمی یا اونه ران چون به جز این ۲ نفر هیشکی اینقدر با اخلاقم آشنایی نداره
و یا مامانمی یا اونه ران چون به جز این ۲ نفر هیشکی اینقدر با اخلاقم آشنایی نداره
- ۳.۵k
- ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط