آدَمآ. بِ اِندآزِ کَمبودآشون دیگَرونو آزآر>میدَن ...~

آدَمآ. بِ اِندآزِ کَمبودآشون دیگَرونو آزآر>میدَن ...~
دیدگاه ها (۳)

●_•

آخرین حرف باران:زمین را شستم! دوباره آغاز کنید...اینبار مهرب...

İyi geceler

از کجا آمده ام،آمدنم بهر چه بود....؟؟

برعندازای بیچاره داعشیارو دارن از سوریه انتقال میدن ب عراقکم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط