...

...
دیدگاه ها (۲)

دلتنگم....

...

کس در همه آفاق به دلتنگی من نیست

حسین پناهی...

تو برای من"عمرم,یکی یدونم..."

| این نونی که شما میزنید تو خون درخت جنگل خوردن داره!

| یکی قلبم رو گرفته تو دستش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط