ویسگونی ها کامنتPls

ویسگونی ها کامنتPls
دیدگاه ها (۱۱)

تو رو خدا هرچی میخواین بدین ولی سوسک رو ندین میترسم ازش.خواه...

هر کی نگه=بلاکراست میگما!!!!!!!!

چه جوری ام؟‌وای چی بگم؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!¿¿¿¿

................چی بگم حالا

#رفیق #دوست_دارم #دوست #دکلمه #دکلمه_احساسی #دکلمه_زیبا #کلی...

#ویسگونی #نبض_مانا

#ویگسون #ویسگونی #موزیک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط