رونالدو بعد دیدن این کامنت دارفانی را وداع گفت

رونالدو بعد دیدن این کامنت دارفانی را وداع گفت
دیدگاه ها (۳)

اگه میوه بودم:گوجه سبز*____*اگه رنگ بودم:آبی آسمانیاگه فصل ب...

امشب پرتقال بازی دارهبه امید درخشش سلطان

هر کی کامنت نزاره یه چیزی هست خخخخ‍خودم عرفان:نافرع

مستر عشق

عجب پروفی🫀✅✔️بهترین و بروزترین فن پیج کریستیانو رونالدو رونا...

لیومسی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط