یکی از اوسی های خفنمون...برای همیشه رفته....اون مارو خوش
یکی از اوسی های خفنمون...برای همیشه رفته....اون مارو خوشحال کرده بود...هیچ وقت از دست ما عصبانی نبود...هیچ کس رو ناراحت نمیکرد...ولی....الان که نیست...اوضاع.. داره بد میشه....
- ۴۱۰
- ۳۰ مهر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط