خاله برگشت .
خاله برگشت .
بچها من قراره این چند تا فیک و براتون آپلود کنم! تمومش کنم و فصل دوم" Win on love" رو بزارم. ولی موقعی که مدارس شروع بشه من میرم و. بعد برمیگردم. بچها قراره یه اکانت دیگه بزنم چون یهو بن میشیم!
شرطی نمیزارم . چون برنامه روزانم خیلی شلوغه و ویسگون رو چک نمیکنم. براتون پارت میزارم روزانه نگران نباشید یونمین هم از امروز یا فردا شروع میکنم.
عزیز های خاله شرط نمیزارم شما لطفا حمایت کنید ،بازنشر کنید ، ممنونم ازتون
مراقب خودتون و مهربونیاتون باشید
بچها من قراره این چند تا فیک و براتون آپلود کنم! تمومش کنم و فصل دوم" Win on love" رو بزارم. ولی موقعی که مدارس شروع بشه من میرم و. بعد برمیگردم. بچها قراره یه اکانت دیگه بزنم چون یهو بن میشیم!
شرطی نمیزارم . چون برنامه روزانم خیلی شلوغه و ویسگون رو چک نمیکنم. براتون پارت میزارم روزانه نگران نباشید یونمین هم از امروز یا فردا شروع میکنم.
عزیز های خاله شرط نمیزارم شما لطفا حمایت کنید ،بازنشر کنید ، ممنونم ازتون
مراقب خودتون و مهربونیاتون باشید
- ۹۶۵
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط