دیگه نه اشکهایم را خواهی دید
دیگه نه اشکهایم را خواهی دید
نه التماس هایم را
ونه احساسات..
این دل لعنتی را
بجای آن احساس که کشتی!!
درختی از غرور کاشتم..
نه التماس هایم را
ونه احساسات..
این دل لعنتی را
بجای آن احساس که کشتی!!
درختی از غرور کاشتم..
- ۸۰۶
- ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط