سلاممممم
سلاممممم
بزاریدد یک چیزی رو بگم ...
بببخشیددددددد ...😭
من تازگیا اصلا توی ویسگون نمیام
اگر هم میام برای چک کردن کامنتا و ازینجور چیزاست
کلا توی پینترست می چرخم
می دونم خیلی گاوم که یکدفعه غیب میشم میرمم
ولی واقعا اسن حس و حالشو ندارم
حالا این حس و حال موقتیه
این چند وقت هم کلا هی باید می رفتیم خونه مامانبزرگم و ازین جور کارا
آرت هم میشه گفت میکشم ...
ولی نسبتا کمتر از قبل
اگر هم چیزی بکشم پستش میکنم
بازم ببخشید 🌚💫🎀:)
بزاریدد یک چیزی رو بگم ...
بببخشیددددددد ...😭
من تازگیا اصلا توی ویسگون نمیام
اگر هم میام برای چک کردن کامنتا و ازینجور چیزاست
کلا توی پینترست می چرخم
می دونم خیلی گاوم که یکدفعه غیب میشم میرمم
ولی واقعا اسن حس و حالشو ندارم
حالا این حس و حال موقتیه
این چند وقت هم کلا هی باید می رفتیم خونه مامانبزرگم و ازین جور کارا
آرت هم میشه گفت میکشم ...
ولی نسبتا کمتر از قبل
اگر هم چیزی بکشم پستش میکنم
بازم ببخشید 🌚💫🎀:)
- ۱۷۰
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط