• یِه سالِ دیگِه گذَشـــــــت..
• یِه سالِ دیگِه گذَشـــــــت..
با تَموم خوبی ها و بَدی هـــــاش..
اومَدن و رفتَن هــــــاش..
لَحظِه های تَلخ و شیریــــــن..
خلاصِه بِگــم..
تَـــــوَلُـــــــدَم مُبـــــــارَکـــ🙂💛🌻✨•
با تَموم خوبی ها و بَدی هـــــاش..
اومَدن و رفتَن هــــــاش..
لَحظِه های تَلخ و شیریــــــن..
خلاصِه بِگــم..
تَـــــوَلُـــــــدَم مُبـــــــارَکـــ🙂💛🌻✨•
- ۷.۱k
- ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط