• یِه سالِ دیگِه گذَشـــــــت..

• یِه سالِ دیگِه گذَشـــــــت..
با تَموم خوبی ها و بَدی هـــــاش..
اومَدن و رفتَن هــــــاش..
لَحظِه های تَلخ و شیریــــــن..
خلاصِه بِگــم..
تَـــــوَلُـــــــدَم مُبـــــــارَکـــ🙂💛🌻✨•
دیدگاه ها (۸)

نامه ای به عاتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط