میگی نداری حس و حال باشه بیخیال من دیدم از این بد تراشم

میگی نداری حس و حال باشه بیخیال من دیدم از این بد تراشم
انقدر زار زدم سرمو به دیوار زدم آخه این کارا تا کی
انقدر غر زدی آخرش منم دور زدی دلمم طفلی آخی
انقد از من بدی میگی که به من حق ندی باشه حق با تو باشه
چقد به من دق دادی جواب بی منطق دادی وایسا آخراشه
حرفای من آخراشه …
کم آوردم دیگه کم آوردم چقد از دست تو بد آوردم ..........
دیدگاه ها (۳)

تک پارتی.. اشتباه.. بخش دوم

I can be myself with himPart²⁷جیمین:خب..حالا چجوری بریم؟فکر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط