اینم ابگوشت خوش مزه خودم پز ببخشید ،،،،،،،

اینم ابگوشت خوش مزه خودم پز ببخشید ،،،،،،،
دیدگاه ها (۷)

سالروز درگذشت شاعر عزیز شاملو یاد باد روحش شاد یادش گرامی

دعوت بودیم روستامون ابگوشت منم ابگوشت نمیخورم یعنی کلا گوشت...

عاش ساسکه پز. دیگه برید حال کنید که مزه عشق میده👩‍🦯

موتور خوش مزه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط