بی انصاف....
بی انصاف....
از وقتی رفتی...
هر وقت نگاه به عکست میکنم گریم میگیره..
بعد که گریم تموم میشه فکر خیانت هی بی انتهات به سرم میزنه شاد میشم که تنها شدم تنهای تنها
لایک=وای که چقدر تنهایی حالش بیشتره...
از وقتی رفتی...
هر وقت نگاه به عکست میکنم گریم میگیره..
بعد که گریم تموم میشه فکر خیانت هی بی انتهات به سرم میزنه شاد میشم که تنها شدم تنهای تنها
لایک=وای که چقدر تنهایی حالش بیشتره...
- ۱.۵k
- ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط