ازما گفتن...

ازما گفتن...
دیدگاه ها (۳)

بغضشون ب صد تا بچه خوشگل مایه دار می ارزه چون مردونه می جنگن...

#یه -چیزی -بگم!

مث اینا ک ازشون زیاد هست‌...

#...

کاری نکن توعم مثل تارموهامبندازم پشت موم ازما گفتن بود

پیداکردن محل رهبرعزیزجهت ترور آقایان امنیتی دشمن هیچ واهمه ا...

خیلیا ازما بدشون میاد ولی هنوز تماشا میکنه😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط