❂✘ خـــــــوبی کــــــــــــــه از حـــــد بگــــــــــــ

❂✘ خـــــــوبی کــــــــــــــه از حـــــد بگــــــــــــــذره ❂✘
☜ ↡ طـــــرف فکــــــــــــر میکـــــنه خـبــــــریه ↟ ☞
✘ ❂ والا خبـــــــری نیــــســـــــــت ❂✘
✔ مــــــــــــــا ذاتـــــا خوبیـــــــم ✔
دیدگاه ها (۳)

سلااااامصبحتون بخیرو شادی...

اول صبحی میخوام یه دعای خوب برا همتون کنم...بلند بگید ایشالا...

ﺩِﻕ ﮐَــــﺮﺩَﻡ ..ﭘُﺸﺖِ ﺧَﻨـــﺪﻩ ﻫﺂﯼِ ﺗَﻠﺨـــﯽ ﮐِﻪ ﻫﯿﭽـــﮕﺂﻩ ...

یااااادش بخیررررراهنمایی واسه در حرفه و فن اینو درس کردیم:/

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط