و از اینایی ک دیر جواب میدن بدم میاد!😂

و از اینایی ک دیر جواب میدن بدم میاد!😂
دیدگاه ها (۶)

کیا اینطورین دقیقا؟!🙂

نیا دایرکت ی شماره بزرگتر بگیر از زانو بده تنگش کنن داداش😂😂

😂😂عابر بانکم اعصاب نداره دیگه😄😄

یچیزی مثل این💙❣

بازم بگم اگه آهنگ کاملش را می خوای پیا بده

کسی ک دوستت داشته باشه اصن نمیتونه پیامتو دیر سین بزنه یا دی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط