تلخی عمر بشر حاصل بی تجربگیست..

تلخی عمر بشر حاصل بی تجربگیست..
دیدگاه ها (۱)

😂 😂

حراسم‌ نیست ز طوفان............................................

گی د آسمو

❥این حرفها حاصل تجربه‌ی یک عمر زندگیست...➺ حتی شمادوست عزیز🤝

🍒🌱بنگر زجهان چه طرف بربستم؟هیچ!وز حاصل عمر چیست در دستم؟هیچ!...

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط