برادران یه توجه داشته باشید

برادران یه توجه داشته باشید
خیلی از شما میدونید من شیپ دارم
و همزمان با یکی دیگ هم شیپم
خب یه توضیح
اوسی من میارا با شیزو شیپه خب؟
بعد اون یکی اوسیم دنیل با ملیندا اوسی کیمیا شیپه
بعد رول من گرگوری با رول کیمیا یعنی کسی شیپه
به امام سخت نیست درکششششش
من خیانت کار نیستم به خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دیدگاه ها (۶)

اصن اوفففففففف

اوف بابا

به رول فرعی جدیدم سلام کن

هرکی اینو یادشه سلام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط